Intrebari Frecvente

Mai jos este o listă cu Întrebări frecvente despre reparatia unui smartphone

Intrebari generale

Ce fel de smartphone-uri reparati?

Reparam smartphone-uri Apple, Vertu, Samsung

Am încercat să-mi repară telefonul smartphone singur, pot să-l aduc la reparații sau diagnostic?

Da, nici o problemă, vă rugăm să intrați în magazin și să vă aduceți aparatul sau să ne trimiteți-l prin poștă.

Am probleme multiple cu smartphone-ul meu, pot obține o înțelegere pe mai multe reparații?

Da, puteți să ne sunați și să vă descrieți problema și vom vedea ce am putea face pentru dvs.

Intrebari despre reparatii dispozitive trimise prin curier

Pot trimite prin curier orice dispozitiv?

Aveți posibilitatea să trimiteți prin curier toate dispozitivele afișate pe site-ul nostru. Dacă aveți întrebări sau dacă dispozitivul nu este listat, vă rugăm să sunați și tehnicienii noștri vă vor ajuta.

Ce ar trebui sa pun in colet?

Avem nevoie doar de dispozitivul dvs., nu includeți accesoriile si ambalajul original, deoarece acest lucru va duce la creșterea costului de transport. Orice alte informații de care avem nevoie vor fi furnizate din formular

Trebuie sa furnizez si codul telefonului?

Este recomandat. Avem nevoie de codul de trecere pentru a testa telefonul după reparație. Dacă nu doriți să furnizați codul de trecere, anumite funcții ale telefonului nu vor fi testate, cum ar fi camera, Wi-Fi și Bluetooth, și, prin urmare, nu pot fi verificate de noi.

Aveti nevoie de cardul SIM?

Nu, nu avem nevoie de cartela SIM, dar fără ea nu putem testa complet dispozitivul.

Avarii cu lichide

Ce trebuie sa fac daca telefonul a cazul in apa sau alt lichid?

Nu porniți dispozitivul. Cel mai bine este să îl aduci a doua zi sau chiar în aceeași zi, deoarece vom avea șanse mai mari să-l reparăm. Desigur, dacă nu puteți ajunge la  locația noastra, încercați să o uscați, apoi să trimiteți sau să expediați dispozitivul la noi.

Dispozitivul meu a fost deteriorat de apă și acum totul pare să funcționeze bine, cu excepția unei singure funcții, mai am nevoie de reparatii?

Cel mai simplu răspuns la această întrebare este să ne sunați , astfel încât tehnicienii noștri să poată diagnostica problema.

Cat dureaza reparatia?

Reparațiile pentru deteriorarea apei necesită, în general, între 24 și 72 de ore pentru a fi finalizate, în funcție de nivelul daunelor. Această estimare poate varia, totuși, în funcție de amploarea deteriorării plăcii de baza și a altor componente.

Inlocuire geam si display

După ce mi-a scăpat telefonul, a devenit nefunctional la atingere, repararea sticlei rezolvă această problemă?

Da, orice problema pe care telefonul dvs. o suferă datorită unei picari va fi corectată cu ajutorul reparației Glass & Digitizer, deoarece digitizatorul care este înlocuit este partea responsabilă pentru toate funcțiile touch. Consultați articolul de înlocuire a sticlei pentru a afla mai multe despre sticla spartă și despre procesul de reparare.

How do I know if I need the LCD repair or not?

If the actual screen of the phone is bleeding, white, or has any dead pixels then you’re going to need to select the LCD & Glass option as the LCD has suffered irreversible damage. Still not sure? Send a picture of the current condition of the phone while it is powered on to moongsm@yahoo.com and we will do our best to diagnose it.

Sticla de pe iPhone-ul meu este complet zdrobita și se rupe, este serviciul de înlocuire a sticlei tot ce am nevoie?

Da, serviciul de înlocuire a sticlei va înlocui întreaga față a sticlei, astfel încât  deteriorarea la geamului anterior nu contează.

Dacă nu găsiți răspunsul pe care îl căutați, nu ezitați să faceți clic pe

Contact